Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης

1. Γενικοί Όροι

Το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα (εφεξής «Κατάστημα») λειτουργεί από την επιχείρηση Αναστάσιος  Ευαγγέλου , με έδρα την  Ιωακείμ Καβύρη 40, Αλεξανδρούπολης  και ΑΦΜ 142451732. Με την πρόσβαση και τη χρήση της ιστοσελίδας μας, αποδέχεστε τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.

2. Τρόποι Πληρωμής

Τραπεζική κατάθεση: Η αποστολή της παραγγελίας θα δρομολογηθεί μόλις επιβεβαιωθεί η εξόφληση του ποσού στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Παρακαλείστε να αναγράφετε στην αιτιολογία της κατάθεσης το ID της παραγγελίας σας για την ταχύτερη ταυτοποίησή της. Εναλλακτικά  μπορείτε να αποστείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης στο sales@tak-tak.gr

  • ΕΘΝΙΚΗ IBAN: GR9801103060000030602173368
  • ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΙΒΑΝ: GR4501719130006913147287655
  • ALPHA BANK:  GR7101405120512002340001378

Μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας: Αν διαθέτετε πιστωτική/χρεωστική κάρτα VISA, MasterCard μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας.

Μέσω PayPal: Πληρώστε μέσω του Paypal με το λογαριασμό ή την κάρτα σας.

Μέσω IRIS: Πληρώστε IRIS συναλλαγή άμεσα και γρήγορα συμπληρώνοντας απλά τον ΑΦΜ 142451732 ΚΑΙ αποστείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης στο sales@tak-tak.gr

3. Αποστολές & Παραδόσεις

Οι αποστολές πραγματοποιούνται ανάλογα με:

Τον  τρόπο πληρωμής: Οι παραγγελίες που εξοφλούνται μέσω τραπεζικής κατάθεσης αποστέλλονται μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής.

Τη διεύθυνση αποστολής: Ο χρόνος παράδοσης διαφέρει ανάλογα με την τοποθεσία του παραλήπτη.

Τον επιλεγμένο μεταφορέα: Οι παραδόσεις γίνονται μέσω συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών, σύμφωνα με τους χρόνους παράδοσής τους.

Το απόθεμα του προϊόντος: Σε περίπτωση έλλειψης προϊόντος, θα ενημερωθείτε για την εκτιμώμενη διαθεσιμότητα και τον νέο χρόνο αποστολής.

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από τη στιγμή της αποστολής και ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τις συνθήκες μεταφοράς και τη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Σε περιπτώσεις καθυστερήσεων, θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.

4. Πολιτική Ακυρώσεων & Επιστροφών

Ακύρωση Παραγγελίας: Οι παραγγελίες μπορούν να ακυρωθούν πριν την αποστολή, επικοινωνώντας μαζί μας στο sales@tak-tak.gr  ή τηλεφωνικά στο 2551110458.

Επιστροφές Προϊόντων: Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
Διατηρεί την αρχική του συσκευασία.
Δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
Δεν έχει καταστραφεί ή υποστεί φθορές.

  • Για κάθε επιστροφή, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία στο: sales@tak-tak.gr  ή τηλεφωνικά στο 2551110458 και να ακολουθήσει τις σχετικές οδηγίες.

1. Επιστροφή λόγω λάθους της εταιρείας

Εάν η επιστροφή οφείλεται σε σφάλμα της εταιρείας (π.χ. λάθος προϊόν), τότε:
Η εταιρεία αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη και το κόστος επιστροφής και αντικατάστασης του προϊόντος. Καλύπτονται όλα τα έξοδα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων επιστροφής και επαναποστολής του σωστού προϊόντος.

2. Επιστροφή λόγω αλλαγής γνώμης του πελάτη

Εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν χωρίς υπαιτιότητα της εταιρείας, τότε:
Η διαδικασία επιστροφής πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία. Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής του νέου προϊόντος (εφόσον υπάρχει αλλαγή). Εάν η παραγγελία είχε προπληρωθεί και απαιτείται επιστροφή χρημάτων, το ποσό των αρχικών μεταφορικών δεν επιστρέφεται.

3. Προβληματικά προϊόντα (DOA – Dead on Arrival)

Σε περίπτωση που ένα προϊόν παραδοθεί ελαττωματικό κατά την παραλαβή (DOA):

Ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία άμεσα.
Το προϊόν θα ελεγχθεί από τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας. Εφόσον επιβεβαιωθεί η δυσλειτουργία, η εταιρεία αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος.

Ο χρόνος αντικατάστασης εξαρτάται από τη διαδικασία ελέγχου και διαθεσιμότητας του νέου προϊόντος.

4. Επιστροφή προϊόντος με φθορά λόγω υπαιτιότητας του πελάτη

Εάν η επιστροφή αφορά προϊόν που έχει υποστεί φθορά με υπαιτιότητα του πελάτη (π.χ. πτώση, σπάσιμο, κακή χρήση):

Τα έξοδα επισκευής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Εφόσον απαιτείται επισκευή, ο πελάτης ενημερώνεται για το κόστος πριν την έναρξη της διαδικασίας.
Ο πελάτης επιβαρύνεται επίσης με τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής του προϊόντος.

5. Επιστροφή Χρημάτων

Σε περίπτωση που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, η διαδικασία πραγματοποιείται σύμφωνα με τους ακόλουθους όρους:

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έγκρισης της επιστροφής του προϊόντος, εφόσον πληρούνται οι όροι και προϋποθέσεις επιστροφής του ηλεκτρονικού μας καταστήματος .

  • Εάν η αρχική πληρωμή έγινε μέσω τραπεζικού εμβάσματος, η επιστροφή πραγματοποιείται στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή.
  • Εάν η πληρωμή έγινε μέσω άλλων μεθόδων (π.χ. πιστωτική κάρτα, PayPal), η επιστροφή θα ολοκληρωθεί με τον ίδιο τρόπο πληρωμής.

Σε περίπτωση επιστροφής λόγω αλλαγής γνώμης του πελάτη, το ποσό των αρχικών μεταφορικών εξόδων δεν επιστρέφεται.

Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται μόνο εφόσον το προϊόν έχει παραληφθεί  και ελεγχθεί από την εταιρεία μας, ώστε να διαπιστωθεί η συμμόρφωση με τους όρους επιστροφής.

6. Ευθύνη & Περιορισμός Ευθύνης

Το Κατάστημα δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις λόγω ανωτέρας βίας, αργιών, τεχνικών προβλημάτων ή καθυστερήσεων των μεταφορικών εταιρειών.

7. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται και επεξεργάζονται σύμφωνα με τον Κανονισμό GDPR και την Πολιτική Απορρήτου μας.

8. Τροποποίηση Όρων

Το Κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των όρων χρήσης οποιαδήποτε στιγμή, με σχετική ενημέρωση στην ιστοσελίδα.

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@tak-tak.gr  ή τηλεφωνικά στο 2551110458.